Τελ. ενημέρωση: |
||
25-Nov-2018
|
Αρχ Ελλ Ιατρ, 35(6), Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018, 815-823 ΕΙΔΙΚΟ ΑΡΘΡΟ Tο marketing υπηρεσιών υγείας Δ. Μήτση,1 Ε. Κωστοπούλου,2 Μ. Αγρανιώτης,3 Ε. Φραδέλος4 |
Ο ιατρικός τουρισμός αποτελεί ένα πολιτιστικό φαινόμενο κατά το οποίο τα άτομα ταξιδεύουν από τον τόπο κατοικίας τους σε άλλους τόπους προκειμένου να λάβουν υπηρεσίες φροντίδας υγείας, κάνοντας συγχρόνως τις διακοπές τους. Οι παρεχόμενες μέσω του ιατρικού τουρισμού υπηρεσίες αποσκοπούν τόσο στη διατήρηση και τη βελτίωση της κατάστασης υγείας των ατόμων όσο και στη θεραπεία των ασθενειών και την αποκατάσταση. Το marketing στις υπηρεσίες υγείας αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, για τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών, για την αύξηση του όγκου των ασθενών όσον αφορά στους οργανισμούς παροχής υπηρεσιών φροντίδας υγείας και για τον «επηρεασμό της διαδικασίας λήψης αποφάσεων» των «καταναλωτών των υγειονομικών υπηρεσιών».
Λέξεις ευρετηρίου: Ιατρικός τουρισμός, Marketing υπηρεσιών υγείας, Υπηρεσίες υγείας.